Jobb och halvt död

Ja jag är verkligen det dagar som dessa.
Jag kliver upp tidigt och kommer hem sent.
Det enda man hinner just nu när vi har mycket på jobbet.
Det är att jobba.
Men det är ju alltid bra med pengar, det säger jag inte.
Jag får försöka att göra något annat när jag orkar.
Idag så gäller nog samma sak som igår.
Att just jobba och det känns ju helt okej för mig.
Jag vet ännu inte hur helgen ser ut, helt och hållet.
Så den tar jag med en nypa salt tills ikväll. Ja det tycker jag allt.
Så nu ska jag försöka att göra det bästa av situationen.

Roligt att man får tusen sms där folket frågar vart man är.
Jag är hemma just nu.
Inte i piteå så att plinga på ytterdörren är nog waiste of time.
Då får ni stå där någon dag till.
Nåväl piteå dansar och spyr, eller kiruna?
Jag vet ingenting just nu. Jag vill se Lasse.
Han lär jag missa. Därför är det tungt.
Nåväl nu tar jag snart min bil till jobbet, lååång dag väntar.
Ha en superunderbar dag kära vänner !





jag saknar mitt gamla hår


Publicerat i