Effektiv morgon

Har hunnit träna aerobic en timme.
Har hunnit hämta mina böcker på coop.
Har hunnit packa, städa och donat.
Har hunnit med en massa saker som jag aldrig trodde jag skulle hinna.
Så jag är stolt måste jag erkänna.
Idag blir det som sagt var hemgång till kiruna igen.
Ska bli skönt att se alla.
Mamma ringde nyss och sa att hon saknar mig fruktansvärt mycket.
Haha, FRUKTANSVÄRT, det är rätt starkt ord.
Så därför får jag bota hennes fruktansvärda saknad efter mig och komma hem.

Ska bli underbart att se alla igen !
Det låter som att jag varit borta i evigheter, men det är bara några veckor.
En månad snart.
Men jag saknar alla, jättemycket ändå.
Får ta mig hem nu först och andas.
Ska bli skönt.

Har fortfarande saker att göra.
Så därför hörs vi kanske senare ikväll om ni har tur.
Ha en underbar dag och kväll om inte annat :)

Kärlek
Publicerat i