Äntligen hemma

Har äntligen kommit hem efter en lång bussresa.
Det gick fort måste jag säga, jag sov hela vägen nästan.
Rätt härligt måste jag erkänna att ta bussen istället för tåget ibland.
Tåget är ofta sent, och känns bara jättesegt.
Så det var skönt.
Mamma och pappa kom och mötte mig på busstationen.
Därefter åkte vi hem och nu är vi bara hemma och myser.

Ska åka och hämta broder ikväll från hans utekväll.
Så då förstår nog alla att det blir en lugn kväll.
Härligt faktiskt, känns som att det behövs efter en rätt jobbig vecka.
Nej nu ska jag återgå till min kära familj.
Skönt att äntligen vara hemma.
JAG HAR LÄNGTAT HEM !


Kärlek
Publicerat i
#1 / / Sannas Fotografi:

Jo och det är så mysigt att bara beställa lite mat och ta nån cider till :)



Ja är alltid så skönt att komma hem på något vis :)