snart är hon här

Snart snart snart.
Som jag har längtat.
Och väntat för den delen.
Snart är Caroline hos mig.
Hemma i kalla Kiruna.
Och som det ska bli roligt kan jag säga.
Familjen Lindgren goes bananas när hon kommer.
Det är aktiviteter planerade utöver det normala.
Jag vet vad som händer.
Det är det roliga.
Men det kommer bli kanon.
Att jag får tillbringa mitt nyår med henne.
Och framför allt mina kära vänner här uppe.
Det är underbart ska jag säga.
Drickat och dressen är snart fixad.
Jag är lycklig.

Caroline och jag är nog som syskon.
Hon vill att jag ska hitta en bra karl.
Att jag ska vara rädd om mig.
Hon peppar mig att våga göra saker.
Jag har hoppat stenhårt med skallen före detta år.
Hur blev man som människa då kan man undra?
Ja. Den resumén tar vi någan dag innan nyår.
Lev och begrunda tills dess.
Pappa lyssnar AC/DC så huset håller på att sprängas.
Konstigt nog har ingen några invändningar.
Men familjen är nog skadad.
Tre konserter i Sverige på 10 år.
Hejdå allt som heter hörsel.





Publicerat i