Såndära lugn morgon

Var uppe med tuppe idag.
Och som jag skrev igår, så blev det ingen sovmorgon här.
Trots att skolerin börjar 13.00.
Nåväl före 8 så var jag uppe.
Så nu sitter jag (som alltid) med mitt fågelbad till tekopp och myser.
Solen skiner så härligt ute, så idag kanske idag får jag har glajjor på mig.
Jag vill inte riktigt överge sommaren ännu.
Så man får helt enkelt ta och passa på.
Igår körde jag och carro rundgång eller rundvandring på ankars.
Vi var och hälsade på gamla godingar i klassen.
Det var ju ett tag sedan sist man såg gänget.
Så det var faktiskt jätteroligt att ses igen.
Vi alla kommer ses idag, på medieteorin som börjar.
Tjoho för medieteori, det tycker nog alla just nu.
Men kära vänner jag ska försöka att vända det där till något bra.
Det blir inte bättre än vad man gör det.
Nåväl nu är det duschen snart och sen är det lugnet före stormen.
Jag tror det blir en bra dag.
Och dagen börjar 13 och slutar 15.
Kan man börja med att gnälla? Nej.




Goood mooorgooon !


Publicerat i