Blommigt och sådära

Ja nu har jag hunnit med en massa.
Har hunnit besöka duschen.
Hunnit ta på mig kläder.
Fixat hår med några drag av plattisen.
Och sen så har jag hunnit göra en massa saker.
Funderat i alla fall på vad jag ska göra idag, imorgon och på torsdag.
Det tycker jag är ganska bra jobbat i alla fall.
Så nu sitter jag och känner lugnet bara.
Funderar på att gå och hälsa på caroline en sväng.
Jag är sällskapssjuk och då hjälper det att umgås.
Rätt smart va?
Dessutom borde jag ringa läkaren och boka tid.
Frågan är ju bara, när ska man ha tid med det?
Förresten så hann jag inte städa igår. Eller orkade inte.
Jag hann inte, det låter bättre.
Så det borde jag göra, och ta tag i min garderobas.
Men det får vänta.
Imorgon är jag ledig igen. Tjoho för det !
Nej nu vandrar jag vidare, vi hörs senare idag.





Ha en underbar dag !



Publicerat i