As you move on, remember me

Jaaa dagen igår var då inte det bästa.
TACK TACK TACK till er kära vänner som bryr er.
Jag är så tacksam att jag har er, och att ni finns i min värld.
För igår var det jättejobbigt, det ena efter det andra kom emot en.
Usch, I hate these days.
Idag är det bättre, jag ser fram emot kvällen nu i alla fall.
Ska alldeles snart uträtta ärenden på staden.
Med broder, undra vart det slutar någonstans?

Hade en kär släkting hemma på middag igår.
Eller kär ochf kär, han är jättetrevlig.
Kommer ha stor nytta av han i framtiden sa han.
Härligt, han är så intelligent den mannen.
Precis, just precis så vill jag känna mig.
Han gav mig tips inför framtiden. Att jag INTE ska skaffa företag.
Hahaa, företag är tydligen bara för loosers.
Att jag ska gå min egen värld.
Det känns bra faktiskt, det göra det !
Jag tror på att min framtid inom tv-yrket ser ljust ut.
-"du kommer lyckas med allt, bara du vill Matilda"

Vill verkligen skriva av mig det djupa inlägget.
Men det kommer nog framöver.
Det kommer.. en dag.
Inte idag.


Kärlek


Publicerat i
#1 / / frida:

klart du lyckas med allt, bara du vill! Du är så jäkla driftig och alert så det kommer gå vääägen för dig. Det vet jag! :)