åker och jobbar

Blev ynka två inlägg igår bara.
Dåliga jag, men hade fullt upp.
Så idag så blir det att jobba.
Är på butiken från 12-18.00.
Så vill ni träffa mig så kom och hälsa på  : )

Hade en jättemysig dag igår, förutom vissa saker.
Speciellt min jävla jobbiga bil.
Den strulade, nått så hemskt.
Allting slutade med att jag var tvungen att ringa ut mamma i bara morgonrocken.
Hahaa, pinsamt värre, men vad gör man inte?
Det var då inte mitt fel i alla fall !

Förkylningen börjar att ge sig nu.
Har bara lite hosta kvar, så det känns bra.
Ska nu börja filura och fixa lite inför saker och ting.
Längtar innerligt till vissa saker.
Haha, men mer om det kommer.
Tänkte nästan lägga i ett djupt, riktigt djupt inlägg.
Orkar jag vara så djup verkligen?
Haha, vem vet.
Jag uppdaterar igen när jag kommer hem !
Ha en underbar dag alla kära dära ute.


Kärlek
Publicerat i