Med dig , med dig , med dig

Du är fan i mig resan som jag velat ska ta fart
Du är då gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nått nytt och nånting underbart
Med dig , med dig , med dig

Vet inte hur jag ska kunna sammanfatta allt.
Jag är rörd ut i hela kroppen.
Fredagens bravader som började på morgonen och slutade på natten.
Jag har aldrig varit så lycklig.
Jag önskar att den natten aldrig skulle ta slut !
När morgonen kom, tog jag mina skor och gick hem.
Lycklig, lycklig över att veta att det här är inte slutet.
Inte ännu, vi har lite kvar. Den bästa tiden i livet.

Gårdagen var dock väldigt mycket bakfyllt om jag säger så.
Hujeda mig, men det var då värt det.
Skulle kunna göra om det hära tusen gånger om.
Allt känns bara som en dröm, en dröm jag vill stanna upp i.
Insåg också under helgen att jag kommer att sakna så mycket.
Vem vet om flyttlådorna åker i sommar.
Jag vill vara kvar här, med alla jag älskar.
Med dig. Med er.
Det finns en Matilda.
En Matilda som är så lycklig att hon kan nästan göra vad som helst.
Så oslagbart som det här kommer bli, kommer inget att leva upp till.
De två sista veckorna kommer att bli dom bästa om de roligaste någonsin.

Nästa stopp är balen.
Jag ser så mycket fram emot det att även om regnet kommer, så skiner jag.
Morgondagen är ett annat bekymmer.
Alkoholens droppar tar nästan död på en.
Hjärtklappningar, stentrötthet och helt jävla bubblig i skallen.
Men vet ni vad, ingenting stoppar mig nu !





Kärlek

Publicerat i