Jag älskar att göra andra glada

Det är nog bland den bästa känslan som finns.
Att kunna göra andra glada.
Hjälpte fridan idag med frisyren.
Jag gillar att skapa någonting med hjälp av händerna.
Få forma och dona tills att man är nöjd och glad.
Gilla det helt enkelt.
Jag har sagt åt henne nu att det är upp till henne.
Hon får ändra hur mycket hon vill..
Bara hon blir glad och nöjd.
Då blir jag glad och otroligt nöjd.
Då värmer det inuti mig, vilket är en otrolig känsla.

Finns nog inga ord hur mycket jag längtar till balen.
Finns inga ord överhuvudtaget som kan förklara känslan jag vaknar med varje morgon nu för tiden faktiskt.
Det är helt oslagbart.
Jag är lycklig, lycklig över att veta att slutet är så pass nära som det är.
Vet att om tre veckor står jag där på trappen.
Vråla att jag ska ta studenten och jävlar vad bra jag är.
Få dela balen med min bror, få dela så mycket med människor jag älskar.
Fan vad jag älskar det hära.
Jag är mitt uppe i karusellen och jag vill inte att NÅGON ska stoppa det.
Önskar att alla känner likadant som jag, att dom är lika glada i denna yra som jag.
Studenten 2009 here I come, storslaget !

Nej vet ni vad.
Att sitta hemma nu och dränka ner sig i alla sorger känns så hemskt.
Jag vet att många har det tungt, jävligt tungt just nu.
Men vet ni vad, sitt in hemma.
Tryck undan allt för en stund, ni lever bara nu och vi tar bara studenten en gång i livet.
Vi lever för fan i nuet, nu ska vi leva, vi lever aldrig sen.
Värst vad klagosamma jag har börjat tala..
Jaaa , men vet ni, jag har tagit tag i saker jag aldrig trodde jag skulle göra.
Det hjälper, man blir flera tusen kilo lättare..
Nu tar vi varandra och lyfter upp hakorna.
Dom som suger våran energi kollar vi inte ens ner på.
Ingen av dom jävlarna är värda det !

Nej flickor och pojkar, ring mig om ni vill disskutera.
Jag sitter mer än gärna och lyssnar, så skottar vi ner det.
Hoppas på jordhögen och lyftet huvudet lite högre.
Japp , hahaha klagokärringen har talat och Oh Yes vad bra det känns !

Kärlek på er alla !
Publicerat i
#1 / / frida:

frisyren blev perfekt. Du är begåvad du lillan!! Och underbar! ;)

#2 / / hannis:

hoppas er student blir så jääävla grym! :)

jag kan knappt bärga mig.. vill se dig i din balklänning nu!