Allt är snart på plats

Var bara tvungen att dra på mig klänningen igen.
Mamma var i full gång direkt hon såg mig med att leta juveler.
Haha, inte det lättaste.
Våran smak på vissa saker skiljer sig enormt mycket.
Så till sist efter kanske två timmar i dressen, så hittade vi något.
Något som känns perfekt.

Så hispiga lilla jag ringde hem dennis.
Tur att han bara var hos grannen : p
Hetsade han att testa kläderna.
Kan säga såhär mycket.
Så jävla perfekt känns det.
Det kanske hade funnits en kärlek i mitt liv som jag hade velat gå med.
Men jag går med min broder, han och min kärlek är större än något annat.
Den är på ett annat sätt om jag säger så..

Ännu värre blir det då mamma blir rörd.
REDAN.
Pappa drar en blick på oss.
Säger att det är fint, men jag vet att han ler.
Sådant ser jag, han säger inte mycket.
Mamma säger mer.
En blick säger tusen ord.
Det jag tänkte direkt var hur det kommer kännas på röda mattan.
Bara 3 ynka dagar kvar, och jag lovar er.
Det pirrar i magen och jag är nervös.

Nu är det som sagt inte långt kvar.
Sömnlös lär man ligga sista dagen.
Men jag lääängtar !
Känns lite speciellt när ingen har sett den färdiga produkten heller.


Kärlek

Publicerat i
#1 / / frida:

de kommer bli så himla bra. Och jag längtar tills jag får se din klänning :)