Min första serie detta år

Hahaaa, och det tragiska är att det är:
Den rätta för Rosing
Har bara följt en endaste serie detta år so far, och det är denna.
Jag gillade verkligen killarna faktiskt.
Speciellt den underbart heta Bobby.
Bobby är ta mig fan det hetaste kändisen i Sverige.
Synd bara att alla uuuubeeerheeta killar är gay.
Den hära diskussionen har jag haft förut tror jag.
Samma är det i let's dance, där är också alla superheta killar gay.
Nej grrr säger jag bara , gaykillar är heta, mycket heta.

Dessutom var Hugo som vann skiten het..
Haahaa, hela programmet var hett av de flesta killarna.

Jaaa så kvällen slutade med att jag röjde i rummet lite.
Tappade dessutom två koppar vatten på heltäckningsmattan.
Sååå det är snygga fläckar på den nu.
Men den är inte gjort utav socker som sagt var, vilket är tur.
Jag ska dessutom börja organisera lite saker och ting dom kommande dagarna.
Det ska faktiskt bli skönt, speciellt till helgen.

I'm falling down on you, where are you from?
What else can I do? You´re so beautiful how can I go on?
If I loose it all, would you go down on me?
And I don't even know, the things you want me to see

I'm waiting for you, thinking of you
Give into me, I'll make you blue
I wanna know if you feel the same
You're mine, I'm ridin high like an aeroplane



Publicerat i
#1 / / hanna:

Åååh ja! Det måste måste måste vi Tuldan!

#2 / / Stina:

VANN HUGO?!:O

#3 / / frida:

saknar dig med lillan!