Även solen har sina fläckar

Dom fläckarna kom lägligt till idag.
Snön bara vräkte ner utanför huset i morse,  så där springer man.
För hela glatta livet till bilen , för att åka till jobbet.
Väl i bilen går det bra.
Sen när man börjar närma sig jukkaskorsningen.
Då, hahaha då ni, då skulle ni se mig och tantskrället åka.
Stannade lagomt fint till stopplikten, för det är sådant man måste.
Efter det så vet jag inte vad som hände, jag körde.
Hahaaa, jaa jag körde och ut for jag, mitt i refugen.
Det dära hade med halkan och göra.
Jag är nog inte rustad för att köra i halt vinteväglag trots allt : )

Hemkommen alldeles nyss från jobbet.
Trivs verkligen superbra i butiken.
Träffa människor och personalen, det är det bästa.
Så trevliga och glada så jag blir alldeles varm.
Det här var helt rätt matilda, helt rätt val för dig.
Jag lovar er, jag klappar mig själv på skallen :p 

Denize ska stå för maten här hemma idag.
Jag tycker att broder är rätt grym på det dära faktiskt.
Han har börjat bli bättre, haha bättre med åren om man säger så.
Vi kanske hittar på något han och jag idag, hade vart mysigt.
Eller så gör man ingenting.
Vafaaan vad ska jag göra ikväll? : O
RING , ring om du inte har något att göra !




Kärlek
Publicerat i
#1 / / hanna:

kom och drick kaffe med mig idag vetja! (; jag bjuder!