It's been a long long time, men vädret är kanon !

Har varit en underbar dag idag.
Solen har skinit och jag har varit helt ledig.
Bara varit hemma och njutit i solstolen och varvat ner.
Grillning stod på menyn och sen jordgubbar till efterrätt.
Kanon helt enkelt : )

Vet inte vad helgen väntar egentligen.
Jobb fram tills fredag.
Sen kanske det blir och kika på lägenheten.
Eller pajalamarknad, haha jaaa rätt stor glipa dära.
Hoppas att det blir att åka och kika på lägenheten.
Det är verkligen idag jag vaknade.
Insåg att det hära händer snart på riktigt.
Lämna denna jävla stad, låtan den mogna och sen ser man väll.
Jag lämnar de människor jag älskar mest.
Men jag vet att ni finns kvar fastän jag flyttar.

Ser också fram emot en utlandsresa snart.
Tror det lutar åt grekland, kikade idag och jag tror det kommer bli kanon!
Åka iväg, rensa luften sen hem igen och landa.
Packa lådorna och sen sticka.
Det här kommer bli perfekt.

Om jag kunde berätta allt skulle jag göra det.
Men MATILDA JOHANNA LINDGREN.. Ler.
Ler så in i jäkla skogens helskotta.
Jag är lyckligare än någonsin.
Tack för att du värmer mig, tack tack.
Det är något som är på gång.
Jag tänker inte stanna upp denna karusell denna gång...
Jag är lycklig med och utan dig.
Det är du som gör det här  !


Kärlek och godnatt på er
Publicerat i
#1 / / frida:

kom du in på skolan?!