I'm on my way !

Ska snart börja packa.
Packa ihop efter en vecka borta från hemmet.
Tåget avgår från luleås tågstation klockan 05,40
Hahaha , vet inte vad jag tänkte när jag bokade sådär.
Men har mycket att göra så kan vara skönt att vara hemma tidigt.

Har haft en grym helg.
Gårdagen var klockren.
Svennebanan och dekadansen, så grymt jäkla bra !
Hade superkul trots att det tydligen regnade.
Massa trevligt folk och kirunabor träffade man allt..
Härliga sommartider :p

Idag har det varit för kasst väder alltså.
Regnat och grått och baksmällan har varit total.
Hujeda mig, men det har då varit värt det : )
Ska bara hem nu och mellanlanda i 1-2 dagar.
Sen ner igen, och sen sker flytten..
Härregud, ta mig någon i handen, jag hänger inte med själv längre !

Ska gå och vara social, men har haft underbart !
Tror jag ska försöka slänga in lite bilder sen.
Haha, om man orkar.

Kärlek och lyckliga regndroppar
Publicerat i
#1 / / Erika:

Va spännande! Antar att du hittat lägenhet. Var i Piteå ligger den? :)