"Can't find any words right now"

Kom nyss hem från friden, francken och johannie.
Har verkligen glömt bort hur underbart härligt det är att umgås med dessa jäntor.
Så otroligt roligt vi har ,  skrattar och har oss.
We have a plan, but nothing we share to other people.
Haha, längtar dock till om två helger. Ser grymt fram emot det.
Björkis nästa helg för somliga,  men tror inte att det ser ut som det just nu.
Tror att vi kommer på någonting tills dess så det blir minst lika ös !

Är ledsen,  grymt jävla ledsen.
Hoppas att du din dumma jävel tar åt dig när du läser detta.
Finner inga ord faktiskt,  kanske inte meningen att man ska göra det.
Roliga är att jag vet att du läser detta inlägg.
Lycka till imorgon, jag kanske också ska  berätta allt då när du nu är väl igång så.
Så jäkla förbannat lurad och dum som jag är som gick på den hära skiten.
Är helt otroligt faktiskt, helt jävla otroligt.
Fan vilken dum jävel jag är egentligen.
Som går på något sådant hära, öppnar hela ens jävla själ och blir sparkad när man redan ligger.
Du kommer aldrig mer att möta mina ögon igen, hoppas du förstått det nu.
Tänker inte vara den dära "kärringen som förstör" och tänker avslöja någonting.
Hoppas bara hon får reda på allting och förstår hur du är. Hoppas.
Hur jävla dum kunde man vara och tro att det omöjliga skulle hända.
Hur i hela jävla helvette kunde man vara det. Efter allt..
Jag kommer aldrig vara såhär jävla dum igen, och gå på något sådant igen. Aldrig.
Ser knappt tangenterna, och denna gång är jag inte rädd att skriva att jag är ledsen.
Jag är så förbannat ledsen så vet inte vad man ska göra, vet ingenting.

Lycka till i framtiden din fega människa. Jag önskar dig verkligen.
Hoppas att du en dag också växer upp. Trodde det, men fan så fel man har.
Tårarna bränner och svider just nu, men dom kommer aldrig mer behöva göra det.
Jag har lovat mig själv det, hoppas att det känns bra för dig just nu.
Njut , varför inte ta en öl vettja ? 
Publicerat i