Ordet Lycka : )

Fanken då vad jag tjatar om ordet lycka.
Men det är så vackert och fint faktiskt , det är det verkligen : )
Under denna vecka så har människor i min omgivning verkligen fått mig att skratta.
Att skratta och vara glad och bli glad och allt som har med lycka att göra.

Blev verkligen superglad över alla kommentarer om mina tröjjor som jag inhandlat bland anant.
Trodde inte alls det, trodde de flesta skulle tycka dom var fula.
Men har fått jättehärliga kommentarer och samtal och det ena med det andra så jag är glad.
Det bästa som finns är nog egentligen att göra någon annan glad.
Jag tror det är så, eller att vara glad själv, det väger upp nästan lika mycket båda två : )

Dagen har verkligen varit speciell idag, har haft så mycket i huvudet.
Helt plötsligt så känns allt tomt..
Var det verkligen såhär det skulle kännas, och de flesta vet vad det handlar om...

ps. jag klarade uppkörningen idag. ds.
Kärlek tills vidare
Publicerat i
#1 / / Elin:

Grattis! :D:D

#2 / / fridan:

du är bra, grattis!! :)

#3 / / hanna:

GRATTIS SÖTER!

när är vårat fika?

under lovet?????

#4 / / hannapanna:

nu blev jag också inspirerad av ordet lycka ;)