Gårdagen med stort G

Förlåt så hemskt för att jag inte har orkat blogga.
Har varit helt jäkla slut och inte  haft ork att göra det..
Ska sammanfatta gårdagen med ett ord.
Heltjäklaotroligtrolig trots allt, jag hade verkligen ös faktiskt.
Skrattade och hade roligt, och jaaa haha det som hör utekvällar till : p
 

Kika in på fridens blogg, så ser ni underbara bilder från gårdagen : )
Jag blir så glad över att ha tittat på dom, vilka underbara människor man har i sin närhet egentligen.
Jag vet att jag är dålig som inte heller har skrivit om fredagens kompis, men har knappt besökt bloggen på flera dagar.
Såå efter att jag kommer hem från Abiskoo så skriver jag och uppdaterar :p

Hoppas att ni andra haft lika roligt,  och nu blir det någon dag med emma och gänget i fjällen.
Snart drattar vi, och det förklarar varför jag inte hinner skriva desto längre blogginlägg.
Slitage och companyyy säger jag bara,  men vad gör det. Jag lever och är lycklig : p

Höres om någon dag,  ska kila nu : )

Ps. Hanna jag har inte glömt dig, har bara haft väldigt mycket att göra.Ds

Kärlek på er  !
Publicerat i
#1 / / hannie:

hoppas vi hörs näru kommer hem!

Ha så kul matulda!