ohja, that's the truth

Gaaah , har jätteont i magen just nu.
Det är så mycket som snurrar i min skalle.
Allting och ingenting.
USCH jag gillar inte det hära längre :/


Sanningen är den.
Jag är där igen.
DÄR IGEN.
Där jag åt helvette inte skulle vara.
Faan, det är ditt fel.
Ditt fel att det är såhär.
Om jag bara kunde.
Om jag bara kunde skruva tillbaka tiden några veckor.
Skulle jag aldrig låtit det ske.
ÅthelvettedummaJAG !

Jag skulle aldrig vara med om det här igen.
Jag svor sist, grät och bet mig i läppen.
Tog den längsta promenaden någonsin.
Åt inte på veckor och sov inte på veckor.
Intalade mig själv att aldrig låta mig komma dit igen.
Men vad hände... I'm here again.
Det är på grund utav svinen man är här igen.
Och ja, jag vet.
Jag har mig själv att skylla.
Men är man lika feg, och lika jävla dålig som dig.
Lika jävla sorglig, som inte kan stå för den du är.
Då kan jag bara tycka synd om dig.
För just nu bevisar du ingenting mer än att du är sorglig.
En sorglig och jävligt vilsen person.
Kom inte och slicka mina fötter igen.
Dom har promenerat iväg..
Föralltid..

Du vet att jag aldrig säger aldrig.
Men det här är fan aldrig.
Du gjorde det här misstaget förut, det kommer inga fler.

Och jag drömmer om en framtid. Utan dig.

Kärlek

Publicerat i