"Walking in the winter wonderland"

Kom just in ifrån världens jäkla snöland. DET ÄR SNÖÖÖÖ HÄR UPPE I NORRA NORRLAND!
MYCKET snö dessutom , och jag vet inte om jag ska gilla det eller inte, men jag gjorde min första snöängel utomhus idag så det är nog ett litet tecken på att jag gillar snön. Lite trots allt..
Känns som förra året, då man var ute och lekte i snön, tog långa promenader i den bitande kylan och bara var ute med skotern för att koppla av i naturen. haha skrattar nästan högt för mig själv, för nu låter det som att jag vill försköna mig som värsta naturfjollan, men sanningen är den att ja, jag tar långa promenader ute, och neeej jag gillar inte att åka skoter för att koppla av. Äsch, skoter är ändå faktiskt ganska roligt. Åhh , jaaa jag vet fortfarande inte om jag ska gilla det eller inte, men vintern är här, och den är säkert här för att stanna..

Apropå vinter så är det ju snart Lucia och min moder har visst nominerat mig till Lucia så idag var det fotografering som kommer ut i annonsbladet nästa vecka troligen, jaadu fram med röstsedlarna och rösta : p
Jag gillar gänget, eller jag känner att jag är den där flummiga och dom adra är seriösa, men jag hoppas att dom tar mig för den jag är, för jag är exakt så, den dära flummiga tanten :D haha. Näää det här kommer bli bra. Må bästa kvinna vinna !

Nej nu ska jag dratta iväg till sängen, tröttheten börjar komma ifatt mig.
Ha en vidare bra kväll i snölandet eller vart du nu än befinner dig i landet, här där jag bor så ligger snön på backen i alla fall. Trevlig kväll !

Puss<3
Publicerat i