"It's a beautiful day"

Jaaa, det var det vekligen när jag vaknade i morse, sov till och med lite extra länge än vad jag brukar göra.
Solen lyste, frosten infann sig på rutan och snön ligger på backen. Är det verkligen vinter nu ? :O
Kommer vinterdagarna att vara såhär, så kommer jag älska vintern.
Hela 56 dagar kvar till julafton, bättre än så kan de ju faktiskt inte bli !

Idag så har jag gjort något som jag aldrig tidigare har gjort,  jag har spelat world of warcraft och det är en jäkla stor prestation om ni frågar mig. hahahah JAG som ALDRIG  ens i min vildaste fantasi skulle få för mig att spela eller ens testa och spela det där spelet, satt där nästan hela 45 minuter och spelade. Åhhh, härregud vart är välden påväg någonstans?
Jaaaa, jag vet inte, jag vet inte heller om det var roligt eller inte, det låter jag bli osagt.
Idag skulle jag och lägga undan ett par skor på våra kända skoaffär i staden. Wedins. Sannigen är den att jag vet inte om jag orkar, jag vet inte om jag orkar röra mig utanför husknuten. Jag vill bara mysa och ta det lugnt..

Sitter just och tänker på min dimmiga dröm som jag hade, jag och en gubbe ( i drömmen ) skulle få se hur stadsflytten skulle bli. Alltså den tänkta stadsflytten av Kiruna. Det som då shockade mig var att det inte alls var fint, det skulle bli hur fult som helst och kyrkan, stadshuset, allt skulle ligga på ett berg, så om man skulle upp dit så skulle man absolut inte vara höjdrädd. Neej, så får det verkligen inte bli hoppas jag, för jag är verkligen jättehöjdrädd.
Nej nu ska jag kila och gå och mysa, vi höres !

Puss<3
Publicerat i
#1 / / frida:

feest imorn, TAGGA! ;D