"Womanizer"

Denna morgon har varit lika vacker som den igår, eller i förrgår kanske.
Dessvärre så gick mitt nationella prov åt där man brukar hämta granar.
Skogen.
Jag hoppas innerligt att jag kanske har svarat rätt på vissa, men jag tror dock inte det.
Skitsvårt och jag säger då det, dessa prov tar seriöst ihjäl mig !

Jag vet inte hur många i raden det är som jag har gjort nu.
Som alla måste göra.
Två svenska och tre engelska.
Inte direkt lätta prov att göra, de är svåra kan jag ju lova.
Säger att matten var dock värre, så att man kanske inte ska gnälla så mycket..

I helgen ska jag mysa och bara vara, tänker införa en tradition.
Att inte behöva tvingas ta på sig tighta jeans och kläder som jag skulle ha till vardagen.
Utan lediga och mjuka och förstora kläder.
Kläder som kan vara jättemysiga att ha på sig.
Får se om jag lyckas hålla den traditionen, men ska försöka.
Under jullovet kommer jag då definitivt göra det.

Jag har mycket på schemat idag.
Körlektion, sånglektion, ha tid att bara mysa, gå på staden idag.
Dagen är som sagt var fullproppad!
Så har inte all tid och sitta här , ha en bra dag !

Puss<3
Publicerat i