"Some kind of poison prince"

Denna morgon har faktiskt varit lite speicell.
Jag vaknade ovanligt pigg.
Det har jag inte gjort på ett bra tag sedan.
Jaaa julen står snart utanför dörren, så det kommer bli mysigt tror jag.
Jag längtar, och undrar och funderar fortfarande vad jag kommer få i julklapp.
Hoppas det blir något som jag önskat mig :D
Haha, det roliga här är att jag vet inte riktigt vad jag har önskat mig.

Korridoren är som vanligt julpyntad och det känns mysigt.
Julmusiken strömmar ur högtalarna och jag har nästan lust att ta en filt och sätta mig och mysa.
Denna morgon var faktsiskt ovanligt vacker, tycker jag.
Det började ljusna, och lite småkyligt, men inte så jag behövde frysa.
Sen var det dessutom inga snöflingor som ringlade ner från himmelen.
Jag gillar detta faktiskt , jag tror jag börjar gilla vintern.

Nej ska kila nu , ska börja jobba med mitt turismarbete !
puss<3
Publicerat i