Första inlägget : )

Wohooow , jaaa nu har man då äntligen skaffat sig en blogg.
Taggad och motiverad ut till fingerspetsarna kan jag ju då tala om : )
Känner mig nästan som Bambi på hal is hära, allt är nytt för mig men jag tror att jag får fråga en hel del om hjälp av mina vänner.

Har spelat CS för någon dag sedan, härregud säger jag bara, man fick seriöst en kick utav det och ska jag erkänna så var det lite roligt faktiskt, hahaha jag lyckades till och med ha ihjäl någon, till skillnad från en gång tidigare så koolade jag på cupen. Starkt avancemang tycker jag : )
HAHA hur det går då med Guitarr Hero tänker jag inte kommentera, man kan då inte vara bra på allt, och jag kan då lova att när det gäller det spelet så är jag då INTE bra. Antingen så blir man bra eller så blir man det INTE.

Det blir nu för mig att ta mitt pick och pack och resa lite nu för tiden, så vi höres om några veckor.
Knuffa iväg ett sms eller slå mig en rang så höres vi säkert : )

Pussar och kramar <3
Publicerat i