"It's one day left"

Det är verkligen bara en dag kvar.
En ynka dag kvar tills att det är ett nytt år.
Ett nytt år men nya och friska tag.
Jag lyckades hålla mina förra nyårslöften.
Jag lovade mig själv att bli bättre i skolan , ge andra komplimanger och våga ta risker.
Alla dessa tre saker lyckades jag med . Över förväntningarna.
Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, jag är nöjd att jag lyckats.
Det går bara man vill, det visade sig faktiskt självt.

Längtar jättemycket till imorgon.
Det kommer att bli så roligt, och jag ser så mycket fram emot det.
Ändå så känns det sådära, jag vet inte om jag har ont i magen för att jag läntar till imorgon, eller för något annat.
Hoppas bara att det blir som jag tänkt mig , jag hoppas innerligt : )
Nååå , mina kära läsare, om jag inte uppdaterar innan imorgon, så säger jag till er.
Var rädd om er, ha så roligt ni bara kan och var snälla mot era medmänniskor.
Gott nytt år !

puss
Publicerat i
#1 / / Frida:

skorna is från HM och tunikan från Lindex :)

#2 / / Frida:

och jaaa! imorgon ska vi ha kult! :)

#3 / / Lisette:

Det är helt overkligt att det är nyår redan i morgon, känns som jag missat en hel månad?! Ha en trevlig nyårs afton Matilda! :)