"Happy new year"

Åhhhh Gott nytt år alla kära läsare !
Jag önskar er av hela mitt hjärta ett jättebra och härligt år.
Ingen av oss vet vad som väntar.
Se det som en fördel, se det som något bra.
Som en karamell som man kan suga på riktigt länge,  ett nytt år med nya friska tag !

Jag ser så fram emot kvällen, jag hoppas att vi alla kan önska varandra gott nytt år ikväll.
Vi ska göra den här kvällen till något bra.
Nej nu har jag lite brådis , mycket att fixa hemma.
Ha världens bästa dag, och var rädd om er !

Gottttt nyyyyttt ååååååårrr : )
Haha !

Pusss
Publicerat i
#1 / / Lisette:

Detsamma, hoppas du får en jätte trevlig nyårsafton och ta du också hand om dig Matilda! :)

#2 / / Frida:

gott nyrr år mattee! :) syyns ikväll!

#3 / / Anonym:

hihi , vi hörs ikväll kära du! ha det fint :) puss!