Det var kanske sista dagen idag..

Då solen lyste och det var vackert väder , åhhhh snälla jag vill inte ha den dära kalla vintern hit , med mörker och kyla och långa dagar : /

Det var verkligen en fin dag idag, en av dom finare höstdagarna tycker jag, det tråkiga som jag just insåg är att löven helt plötsligt har blivit gula och snart kommer falla av träden : /
De vackra löven faller ner och blir fula, men det kommer nya nästa sommar får man då allt hoppas, jag längtar då tills dess.
Mörkret har börjat komma krypandes närmare nu på kvällarna , och nu får man helt enkelt dra på värmen i rummet och tända lampan bredvid sängen igen, för att ha det så under några månader, nej sommaren lämna mig inte nu..

Tänkte mig nästan att börja pensionspara till att köpa ett hus utomlands som jag kan rymma till när jag blir gammal och grå som jag vill fly till och där jag kommer trivas och må bra ;P , Jajjemen så ska det bli.
Var bara tvungen att skriva av mig om den fina dagen idag som har varit , jag blev bara så glad när jag vaknade av att solen lyste :D

Ha det så bra tills vidare ;P
Pussar och kramar <3
Publicerat i