Back in the days..

Ja äntligen har man börjat skolan och äntligen är man tillbaka med sina rutiner.
Jipppie ! : )
Hoff hoff har varit en dålig människa i veckan, lade min nya tröjja i tvättmaskinen och WIPS så var den tre storlekar mindre ( enligt mig), men sen efter någon timmas dragande och ryckande så blev den nästan, bara nästan normal igen.
Hur kan man vara så jäkla klantig ? : O

Aja , så kan det ju vara , det är ca 174 dagar kvar tills att det är slut, då tar jag studenthatten med mig ut på utsläppet och kommer fira, men det är ett tag kvar.
Längtar bara som den tills att det blir JUL,  för då slutar de värsta lektionerna och då börjar det ljusa.
Snart hoppas jag att något roligt händer, till helgen som exempel, det kommer bli bra :p

Höres senare !
Åhhhh just det skulle ju skriva vad jag har gjort och inte gjort i sommar, åhhh dålig dålig dålig människa, jaaag looooovar att jag ska skriva det snart, ska bara leta reda på annteckningarna...

Pussar och kramar <3
Publicerat i