ÅHH jag vill också !

Åhh jag vill också kunna dansa som dom gör på so you think you can dance !
Tänk att bara kunna uttrycka sig genom varje rörelse och det ser så förbannat vackert ut så jag ville bara börja gråta, jag vill också kunna göra sådära !

Fick något som kallas tacoskoma i fredags, shit vad mätt jag blev, någon som känner igen sig? :O

Gårdagen var riktigt trevligt , vad det nu menades med underbart sällskap, goda gurk och morotsstavar med dipp och såklart en onyttig kladdkaka med grädde på det : P
Solstorm får ej förglömmas, den kikade vi då, och en massa andra program då, hahah och jag kan ju tala om att vi aldrig annars hemma hos mig brukar ha tv-ljudet på typ 80, men nu märkte inte ens det och det var inte jättehögt heller ; )
HAHA mycket ska man vara med om , men jag har hörseln kvar trots allt :p

Har varit ensam hemma hela helgen utan varken mamma, pappa eller bruse (brorsan) så att så kan det vara ibland, då får man göra lite som man själv vill,  förutom att ha klassfest var det noga påpekat :D
Haha, med eller utan klassfest så var det lyckat !
Ska kila,  ha det bra !

Pussar och kramar <3
Publicerat i